با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آموزش اثربخشی آموزش حل مسئله در بهبود رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]

ا

  • ادراک خطر ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 123-136]

  • ازدواج به وصال نرسیده نقش تئوری تبادل اجتماعی در پیش بینی ازدواج به وصال نرسیده [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-46]

  • استدلال اخلاقی فرا تحلیلی بر تفاوت های جنسیتی در تصمیم گیری های اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]

  • اضطراب تأثیر سطوح مختلف اضطراب بر انتخاب شرایط انتظار(تنها بودن، جماعت، مقایسه هیجانی، وضوح شناختی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 157-172]

  • اضطراب اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 27-40]

  • اضطراب سلامتی پیش‏بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس اضطراب سلامتی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران سرپایی مبتلا به کرونا [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 41-58]

  • افشا داوطلبانه اثر ویژگیهای شخصیتی ٦ عاملی هگزاکو مدیران بر تقارن اطلاعاتی با واسطه گری افشا مسئولیت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]

  • الگوی نیمرخ هَیَجامَدی معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

  • انعطاف پذیری شناختی تحلیل ساختاری ارتباط بین پرستش افراد مشهور و بهزیستی روانشناختی؛ نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 9-28]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی انعطاف‌پذیری شناختی و کفایت اجتماعی زنان دارای تعارضات زناشویی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 137-152]

  • انگیزش معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

  • اهداف پیشرفت مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای شناختی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 103-122]

ب

  • بافت نام‌شناسی از منظر زبان‌شناسی شناختی اجتماعی با تأکید بر بافت کاربردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 193-212]

  • باور به دنیای عادلانه پیش بینی بهزیستی اجتماعی بر اساس باور به دنیای عادلانه، بخشش و بهزیستی معنوی با توجه به نقش واسطه ای جنسیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-66]

  • بخشش پیش بینی بهزیستی اجتماعی بر اساس باور به دنیای عادلانه، بخشش و بهزیستی معنوی با توجه به نقش واسطه ای جنسیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-66]

  • بیماری کرونا پیش‏بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس اضطراب سلامتی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران سرپایی مبتلا به کرونا [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 41-58]

  • بهبود عملکرد اثربخشی آموزش حل مسئله در بهبود رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]

  • بهزیستی اجتماعی پیش بینی بهزیستی اجتماعی بر اساس باور به دنیای عادلانه، بخشش و بهزیستی معنوی با توجه به نقش واسطه ای جنسیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-66]

  • بهزیستی روانشناختی تحلیل ساختاری ارتباط بین پرستش افراد مشهور و بهزیستی روانشناختی؛ نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 9-28]

  • بهزیستی معنوی پیش بینی بهزیستی اجتماعی بر اساس باور به دنیای عادلانه، بخشش و بهزیستی معنوی با توجه به نقش واسطه ای جنسیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 47-66]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس فراشناخت اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 143-153]

  • پرستش افراد مشهور تحلیل ساختاری ارتباط بین پرستش افراد مشهور و بهزیستی روانشناختی؛ نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 9-28]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه همدلی خود [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 173-182]

  • تصمیم گیری اخلاقی فرا تحلیلی بر تفاوت های جنسیتی در تصمیم گیری های اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]

  • تعارضات زناشویی اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی انعطاف‌پذیری شناختی و کفایت اجتماعی زنان دارای تعارضات زناشویی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 137-152]

  • تنظیم فراشناختی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس فراشناخت اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 143-153]

  • تنگناهای اخلاقی فرا تحلیلی بر تفاوت های جنسیتی در تصمیم گیری های اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]

  • تنها بودن تأثیر سطوح مختلف اضطراب بر انتخاب شرایط انتظار(تنها بودن، جماعت، مقایسه هیجانی، وضوح شناختی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 157-172]

  • تئوری تبادل اجتماعی نقش تئوری تبادل اجتماعی در پیش بینی ازدواج به وصال نرسیده [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-46]

ج

  • جماعت تأثیر سطوح مختلف اضطراب بر انتخاب شرایط انتظار(تنها بودن، جماعت، مقایسه هیجانی، وضوح شناختی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 157-172]

  • جو ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و غوطه وری در جریان بازیهای دیجیتال در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 67-86]

ح

  • حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله در بهبود رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]

  • حل‌مسئله اجتماعی ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 123-136]

  • حل مسئله شناختی ـ اجتماعی اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 27-40]

خ

  • خلاقیت اثربخشی آموزش حل مسئله در بهبود رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]

  • خود احتمالی مقایسه کمالگرایی، مقابله پیش گستر و شفقت به خود در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 9-26]

  • خودانتقادی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ فارسی مقیاس چند‌بعدی نفرت از خود (MSDS) [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 59-78]

  • خودکارآمدی ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 123-136]

  • خودکارآمدی تحصیلی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای شناختی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 103-122]

  • خود کنترلی اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 27-40]

د

  • دانش شناختی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس فراشناخت اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 143-153]

  • دختران پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 27-40]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پیش‏بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس اضطراب سلامتی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران سرپایی مبتلا به کرونا [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 41-58]

  • راهبردهای شناختی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای شناختی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 103-122]

  • رضایت شغلی اثربخشی آموزش حل مسئله در بهبود رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-122]

  • رفتار یاری‌رسان ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 123-136]

  • روایی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس فراشناخت اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 143-153]

  • روان پویشی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه همدلی خود [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 173-182]

  • رویکرد شناختی رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 153-172]

ز

س

  • سبک انصاف نقش تئوری تبادل اجتماعی در پیش بینی ازدواج به وصال نرسیده [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-46]

ش

  • شفقت به خود مقایسه کمالگرایی، مقابله پیش گستر و شفقت به خود در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 9-26]

  • شناخت اجتماعی رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 153-172]

ض

  • ضرب المثلها رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 153-172]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی پیش‏بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس اضطراب سلامتی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران سرپایی مبتلا به کرونا [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 41-58]

  • عدم تقارن اطلاعاتی اثر ویژگیهای شخصیتی ٦ عاملی هگزاکو مدیران بر تقارن اطلاعاتی با واسطه گری افشا مسئولیت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]

  • عزت‌نفس ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ فارسی مقیاس چند‌بعدی نفرت از خود (MSDS) [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 59-78]

  • عملکرد تحصیلی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای شناختی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 103-122]

غ

  • غوطه وری ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و غوطه وری در جریان بازیهای دیجیتال در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 67-86]

  • غوطه‌وری معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

ف

  • فراشناخت اخلاقی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس فراشناخت اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 143-153]

  • فرهنگ و ادبیات عامه رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 153-172]

ق

  • قضاوت اخلاقی فرا تحلیلی بر تفاوت های جنسیتی در تصمیم گیری های اخلاقی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]

ک

  • کاربرد-بنیاد نام‌شناسی از منظر زبان‌شناسی شناختی اجتماعی با تأکید بر بافت کاربردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 193-212]

  • کفایت اجتماعی اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی انعطاف‌پذیری شناختی و کفایت اجتماعی زنان دارای تعارضات زناشویی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 137-152]

  • کمال‌گرایی مقایسه کمالگرایی، مقابله پیش گستر و شفقت به خود در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 9-26]

م

  • مثلث تعارض بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه همدلی خود [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 173-182]

  • مداخله مبتنی بر شفقت اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی انعطاف‌پذیری شناختی و کفایت اجتماعی زنان دارای تعارضات زناشویی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 137-152]

  • مدل معادلات ساختاری اثر ویژگیهای شخصیتی ٦ عاملی هگزاکو مدیران بر تقارن اطلاعاتی با واسطه گری افشا مسئولیت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]

  • مسئولیت‌پذیری ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 123-136]

  • مقابله پیش‌گستر مقایسه کمالگرایی، مقابله پیش گستر و شفقت به خود در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 9-26]

  • مقایسه هیجانی تأثیر سطوح مختلف اضطراب بر انتخاب شرایط انتظار(تنها بودن، جماعت، مقایسه هیجانی، وضوح شناختی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 157-172]

ن

  • نیاز به شناخت ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و غوطه وری در جریان بازیهای دیجیتال در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 67-86]

  • نام نام‌شناسی از منظر زبان‌شناسی شناختی اجتماعی با تأکید بر بافت کاربردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 193-212]

  • نام‌شناسی نام‌شناسی از منظر زبان‌شناسی شناختی اجتماعی با تأکید بر بافت کاربردی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 193-212]

  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن در نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی و نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی و همتایان عادی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 183-192]

  • نفرت از خود ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ فارسی مقیاس چند‌بعدی نفرت از خود (MSDS) [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 59-78]

  • نگرش اجتماعی معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

  • نگرش فردی معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

  • نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی مقایسه نظریه ذهن در نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی و نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی و همتایان عادی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 183-192]

  • نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی مقایسه نظریه ذهن در نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی و نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی و همتایان عادی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 183-192]

و

  • ویژگی‌های روان سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ فارسی مقیاس چند‌بعدی نفرت از خود (MSDS) [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 59-78]

  • ویژگی‌های‌شخصیتی اثر ویژگیهای شخصیتی ٦ عاملی هگزاکو مدیران بر تقارن اطلاعاتی با واسطه گری افشا مسئولیت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]

  • وضوح شناختی تأثیر سطوح مختلف اضطراب بر انتخاب شرایط انتظار(تنها بودن، جماعت، مقایسه هیجانی، وضوح شناختی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 157-172]

ه

  • هَیَجامَد معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 79-102]

  • همدلی خود بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه همدلی خود [دوره 9، شماره 18، 1399، صفحه 173-182]